8/06/2012

Gazete Baskılı Ojeler

Evde ne yapsam ne yapsam diye can sıkıntısından patlarken oje süreyim bari dedim.Sürdükten sonrada süslemek geldi aklıma.Bu uygulamayı daha önce bi kaç kez yapmıştım bu sefer bloga koyma heyecanından olsa gerek tam tutturamadım ama olsun.Sonuçta amaç paylaşmak :)


malzemeler  renkli oje , şeffaf oje(cila), makas , kolonya, gazete kağıdı


Önce renkli ojemizi sürüp kurumaya bırakıyoruz..


sonra tırnagımıza kolonya damlatıp kağıdı üzerine yapıştırıp üzerinede kolonya damlatıp ıslatıp bastırıyoruz ama kaydırmadan.hafif ıslaklığı gittiğinde kağıtları kaldırıyoruz..
 şeffaf ojeyi sürüyoruzki
                                                                bozulup dağılmasın..


 Bittiğinde bu halde oluyor ama dediğim gibi heycandan biraz bozuk oldu idare ediverin.
Hem bunlar daha ilk yazılarım hala toyum ben :))
 Bol resimle anlatmaya çalıştım umarım anlatabilmişimdir.Tek kişi olunca hem yapıp hem fotograflamak zor oldu ama güzel oldu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder