10/04/2012

Doğum günü

Merhabalar efendim.Bugün size eşimin doğum gününü anlatmayı düşünüyorum.Aslında doğum günü değil doğum günleri :D Çoğaltmamın sebebi 3 gündür kutlama yapıyoruz.E insanın seveni çok olunca kutlamalarda çok oluyo demekki :P Gelelim günlerimizee;


1 Ekim akşamından başladım ben.O akşam güzel güzel yemekler yapıp başbaşa yemiştik ama bu fazla sürmedi :) akşam çıkan bi iş yüzünden yemekten sonra kalkıp işini halletmeye gitti.Geri geldiğinde gece 11 civarıydı.Süpriz için herşey uygun zaman filan :D Çay kolik bi eşim var.Eve gelirken aradı çay suyu koymam için bende onayladım.Eve geldiğinde yapmayı unuttuğumu söyledim oyaladım biraz.O zaman su içelim bari dedi tamam dedim saatte ilerliyo yavaş yavaş.23:45te mutfağa gidip sözde su getircem su istedi ya bizim bey.Çay tepsisini hazırladım filan oyalanıyorumda ama vakit geçmiyo.En sonunda dayanamayıp tepsiyi alıp yanına gittim gülüyo hani yapmamıştın filan diye.şu saatten itibaren doğum günü çocuğusun artık istediklerini yapcaz mecburen dedim ve o sırada kuzen Gülay aradı (akşamdan beri yunusu sorup duruyodu niye dediğimde 167saat bedavası varmış avealılara o yüzdenmiş sorup duruşu :D ) neyse bunlar başladı konusmaya filan bende içeri gidip pastasını aldım geldim.Kalp şeklinde yapmıştım ama akılı ben fotoğrafını çekmeyi unuttum.Şeyy bide mum almayı :D ama allahtan tealightlar var evde :P Artık bi elimde pasta bi elimde mumcuklarla gittim yanına :) telefonuda kapattırdım tabi bizim kuzi köpürüyo niye beklemiyomuşum konuşmasını falan filan.Sonuçta keyfi bi arama :D Neyse o geceyi bu şekilde kutlayıp kapattık.

Gelelim ertesi güne.Ogün akşam kayınçolar ve minicik görümce napcaz filan diye soruyo.Ben dün akşam ve geceden kutladım üzerimdede fazla para olmadığından pasta alamıcam yapamıcam dedim.Akşam Osman baba gelince ona söylemişler sanırım bi pasta almışlar.Yunus her sene sitem ediyo 2 ekim geldiğinde 3ü değilmiydi senin doğum günün diyolardı unutuyolardı ama bu sene öyle olmamış.Sözde süpriz yapcaklar :D  Ama saolsun Kenan ve Eren dışardaki işlerini halletmek için giderken hadi yukarı çıkın pasta aldık sana diyerek bi süpriz yaptılar sözleriyle :D Neyse onlar geldi çıktık bizde yukarı.Mutfakta hazırlayıp içeri geçtik klasik mum üfleme filan derken yunus, babaya yine takıldı kesin bu çocuklar hatırlatmıştır sen hatırlamazsın demesi ardından gülüşmelerle afiyetle yemiştik pastamızı.Hep birlikte otururken Serkan abi (Gemlik Reklam'dan Yunus'un Patronu) aradı bu sefer hadi gelin çay içelim diye (Onlarda artık bizim mahalleye taşındılar komşu olduk bi nevi :) ) Biz müsade isteyip kalktık babamlardan (Tabi burdada foto çekilmedik yine kimse akıl etmedi :D)

Ve Serkan abilere geçtik.İyi güzel oturduk konuşuyoz filan yengelerde mutfaktalar.Ogün Serkan abinin kızı Yağmur'unda doğum günüydü.Yunus'la Serkan abi Özdilekten pastasını birlikte almışlar.Neyse efendim  konuya döneyim.Yağmur'unkini kutlamışlar fakat pastayı daha kesmemişler Yunus için.Yengeler ellerinde pastayla içeri girdi Yunusum garibim bi yandan alkışlıyo bi yandanda 'iyiki doğdun Yağmur' diye söylüyodu bi baktım herkes yunus diyo bende bozuntuya vermedim yunus demeye başladım :D Orada kocacımın şaşkınlık hali görülmeye değerdi tabi bende beklemiyodum böyle bi şeyi bende şaşırdım ama çabuk toparladım :D Biz oradada foto çekmedik.Aslında öyle bi şey yapacaklarını bilseydim telefonu hazır tutardım ki aşkımın o halini karmaşasını görmenizi gerekirdi çünkü anlatılacak gibi değil çok şeker oldu.Bu doğum gününü unutulmaz artık:)
Ogün birde maç vardı kutlamalardan sonra maçı izlemeye başladık tabi üzüldük birazda Galatasaraylıyızda biz.)Ogünde gece 12ye geliyordu galiba ordan kalkıp eve geldik.Bu günde böyle kutlamalarla bitti :)

3 Ekim: Sabah 10 civarı Yunus'un kardeşi gibi sevdiği diğer herkesten ayrı bi yeri olan kankası Sercan aradı.Ne yapıyon ediyon diye konuştuktan sonra asıl mevzuya girdik.Seconun deyimiyle 'pampa'sı için pasta yaptırmış.Dün geleceklermiş ama maç var diye bugüne sözleşmişler.Anlattı durumları akşam için organize olalım dedi uyar dedim.Yunusun çıkış saatini filan ayarlamamız lazımdı, arkadaşlarının işten çıkıp bizim eve gelmesi filan hepsine yetecek kadar bi zaman gerekti.Bunun için Serkan abiyle konuşmamız lazımdı ki söyledim secoya o ayarladı hepsini.Herkes Yunustan önce çıktı Serkan abide Yunusu alıp biraz iş yaptırdı biraz dolaştırdı derken hepimiz evde toplandık.Serkan abiyi aradık gelebilrsiniz diye tamam dedi teli kapatırken ben yokum ben yokum ben yokum demiş Sercan anlatıyo gülüyoz boşol dermiş gibi o ne öyle muhabbetleri geçti.Onuda davet etmişler gelemiyodur o yüzden öyle demiştir dedim onayladılar görüşümüde.Artık bekliyoruz.Ben normalde Yunus yokken lambayı açmam Tv nin ışığında otururum tekken.Yine aynı şekilde kapattık lambayı filan sessizlik istedim.Serkan abi yunusu kapının önüne kadar getirdi.Vedalaşmaları derken bikaç dakika sürdü ayrılmaları.Bende pencerede karşıladım sonra kapıyı açtım (Evde kimsenin olduğunu anlamasın diyede gelen konukların ayakkabılarını sakladım önceden :) Neyse bizim oğlan uzattı kafayı içerdekileri gördü zaten 'bune lan diyo her gün her gün doğum günümü kutlanırmış'filan diye diye içeri gitti selamlaştı mumlarını üfledi kutlamalar derken pastayı kaldırıp yemek faslına geçtik.Çünkü herkes işten geldi, malum aç karnına pasta olmaz.Önce bi güzel yemekleri yedik sonrasında tekrar pasta merasimine geçtik.Alışkanlık oldu artık bende de soruyom tekrar üflücenmi diye kızıyo dalga geçiyo :D Bu günün fotoları var ama Sercanda, alınca eklerim unutmazsam bunuda :)

Baya uzun uzun yazdım ama durumu size aktarabildimmi bilmiyorum.İşin özeti buydu.3 gün-gece kutladık hayatımın dünyaya gelişini..Dün akşamın dalga konusu yarın kimler kutlucak ona göre bilelim :) Biz artık kutlamayız epeyde bi süre pasta yemeyiz heralde :) Kafanızı şişirdimse affola haydin görüşmek üzere:)

1 yorum:

  1. Yunusuma canım Feda :D Bu arada Doğum Günü fotolarından Sadece Pastanın Fotosu var be Gülo :S

    YanıtlaSil