10/01/2012

Sercan'ın gözünde köpeğimiz :)

İyi akşamlar hatta iyi geceler olsun :)Evde tek başıma mumları yakmış romantik romantik otururken kıymetli arkadaşımız Sercan'ın yazısıyla bi nevi kendimden geçtim  diyebilirim :D

(moji)

Ben daha önce mojiyi anlatmıştım sizlere nasıl yaramaz sevecen sırnaşık şımarık oyuncu köpek olduğunu filan anlatmıştım yanlış hatırlamıyorsam.Anlatmadıysam da kısaca özelliklerini söylemiş oldum bu yazıda da.Şimdilerde birde onun eşi oldu :) Geçen haftalarda kayın babam ve eren dişçiye gitmiş dönüşte de kıvırcık beyaz bi terrier takılmış peşlerine ve eve kadar gelmişler hep bir.Eren uğraştı ona bi sahip bulmak için ama ilk 1 hafta bulamadı.Bizde kalsın bari arkadaş olur filan dedik nasılsa bizim moji mama yemiyo ek bi masrafı yok dedik ve onuda almıştık.Sonreki günlerde erenin arkadaşı (sanırım çocuğun ismi doğukan) sahiplenmek istedi fakat okul bitene kadar bizde kalmasını istedi.Bende köpek delisi olaraktan kalmasını istedim tabi :D Ertesi gün sonra aşıları yapılıp kimlik çıkarıldı filan derken oda bu evin bi ferdi oldu yani..


Neyse efendim konuyu toparlayayım Seconun yazısını sizlerle paylaşayım :D



Aslında arkadaşlarımın köpeği ” Bir köpek ne kadar çirkin olabilir ki?  ” sorusunun cevabıydı.
Arkadaşlarımdan artık arkadaşlarım diye uzun uzadıya bahsetmeyeceğim kısaca adları Yunus & Gülseren Çiftidir. 
     Yunus & Gülseren çifti benim en yakın arkadaşlarımın baş sıralamasını çekenlerdir.. Kendileri şirin bir evde yeni evlilik hayatı sürdürmektedir. Bu şirin evini sanırım şirin bir hayvanla süslemek istediler  ki kardeşim, yunus bir gün beni aradı ve;
     -Kanka ben köpek aldım lan çok tatlı.
     +Harbi mi kanka köpekleri severim.
     -Tamam gelince görürsün.
O gün geldi. Hep birlikte Yunus & Gülseren çiftimizin evine gittik. Daha kapıdan girer girmez değişik bir köpek sesi geldi. Abi bir köpeğin sesi bile bu kadar çirkin olabilir mi ya? Evet olabilir.  Her neyse köpeği görmemle şok olmam bir oldu. Ben hayatımda bu kadar çirkin bir köpek daha görmedim.



Yazının devamı için Sercanın kişisel bloğuna buyrunuz :)


1 yorum: